Scroll

Service Desk

Dzięki własnemu Centrum Usług Service Desk zapewniamy najszybsze czasy reakcji, sprawny proces przyjmowania zgłoszeń i rozwiązywania incydentów przez wszystkie kanały komunikacji. Opieramy się na wypracowanych wspólnie z klientem parametrach co przekłada się na rozwój biznesu i optymalizację kosztów.
Więcej
Sprawnie funkcjonująca infrastruktura informatyczna to nie tylko odpowiednia konfiguracja sprzętu i oprogramowania, ale również błyskawiczne reagowanie na problemy i eliminowanie błędów, które mogą zaburzyć prawidłowy rozwój przedsiębiorstwa. Nasze Centrum Usług Service Desk to odpowiedź na potrzeby klientów, których życzeniem jest kompleksowa i zdalna pomoc informatyczna udzielana przez profesjonalistów.

Stałe monitorowanie infrastruktury. 

W ramach Service Desk IT Solution Factor oferuje również prowadzenie kampanii wychodzących. Zajmujemy się stałym monitorowaniem infrastruktury i zarządzaniem awariami. Wymagające incydenty eskalowane są do kolejnych linii wsparcia, także tych zlokalizowanych po stronie klienta. Na bieżąco analizujemy trendy i zajmujemy się raportowaniem usług. Automatyzacja złożonych procesów pozwala wprowadzać usprawnienia w każdej organizacji, co za tym idzie zwiększyć zyski.

Service Desk w naszym
kompletnym procesie serwisowym

Do sprawnego funkcjonowania i rozwoju firm niezbędne jest poprawne działanie infrastruktury i szybkie eliminowanie incydentów.
Nasz autorski proces serwisowy zapewnia najszybsze czasy reakcji i rozwiązywanie zgłoszeń
przez profesjonalny zespół w trybie 24/7/365.
Czytaj więcej
Natychmiastowa reakcja na incydenty
W ramach własnego Centrum Usług Service Desk oferujemy autorski proces serwisowy, opracowany w taki sposób, by reagować na wezwania w możliwie najkrótszym czasie. Przyjmujemy zgłoszenia i rozwiązujemy incydenty przez wszystkie dostępne kanały komunikacji.

Własne Centrum Usług Service Desk

Posiadamy własne Centrum Usług Service Desk, dedykowane do obsługi procesów IT. Realizujemy usługi zdalnego wsparcia informatycznego klientów korporacyjnych oraz małych i średnich firm.

Działania projektowe rozpoczynamy od wypracowania z Klientem spójnych parametrów efektywnościowych, jakościowych i ilościowych, aby usługi serwisowe wpływały na optymalizację kosztów i rozwój biznesu.

Kompleksowa obsługa
zgłoszeń serwisowych

Czytaj więcej
Więcej niż rozwiązywanie problemów
Centrum Usług Service Desk to przede wszystkim zdalne wsparcie IT. W ramach naszej usługi nie zamykamy się jednak na inne obszary działalności. Członkowie naszego profesjonalnego zespołu Service Desk IT dzielą się swoją bogatą wiedzą, prowadząc różnorodne szkolenia i programy instruktażowe. Serwisanci służą także wsparciem przy wątpliwościach pojawiających się w trakcie korzystania z biurowych aplikacji dla biznesu.
Profesjonalna obsługa serwisowa zapewnia sprawniejsze funkcjonowanie firmy i buduje komfort klientów korzystających z usług.
Przyjmujemy zgłoszenia z wszystkich kanałów kontaktu, nasz zespół udziela szczegółowych informacji i zdalnie rozwiązuje incydenty.

Zakres naszych usług Service Desk, obejmuje:
Wsparcie 
merytoryczne 
dla aplikacji biurowych 
i biznesowych
Instruktaże
i szkolenia
Prowadzenie
kampanii
wychodzących
Zobacz więcej

PROWADZENIE KAMPANII
WYCHODZĄCYCH

  • Monitorowanie i eskalowanie zgłoszeń do kolejnych linii wsparcia (w tym współpraca ze służbami i podwykonawcami po stronie Klienta)
  • Monitorowanie infrastruktury i systemów, realizacja prac operatorskich
  • Zarządzanie awariami
  • Nadzór nad kompletnością danych
  • Zarządzanie wiedzą
  • Analiza trendów i raportowanie usług
  • Kreowanie i monitorowanie polityki jakości usług
  • Ciągłe doskonalenie usług i automatyzacje

Zapewniamy obsługę przez najważniejsze kanały kontaktu

Telefon
(dedykowane numery
dla Klientów, również
międzynarodowe)
Mail
SMS/MMS/Video
Formularze WWW
Czat
Systemy monitorujące
  • TELEFON
    (DEDYKOWANE NUMERY
    DLA KLIENTÓW, RÓWNIEŻ
    MIĘDZYNARODOWE)
  • MAIL
  • SMS/MMS/VIDEO
  • FORMULARZE WWW
  • CZAT
  • SYSTEMY 
    MONITORUJĄCE

Usługi Service Desk o szerokim
zakresie merytorycznym

Obszary IT
  • Środowisko biurowe (sprzęt i oprogramowanie),
  • Środowisko wydruku (sprzęt i oprogramowanie),
  • Środowisko mobilne (sprzęt i oprogramowanie),
  • Środowisko serwerowe (sprzęt i oprogramowanie),
  • Środowisko biznesowe (aplikacje biznesowe),
  • Sieci i bezpieczeństwo,
  • Bazy danych,
  • Specjalistyczne obszary procesów biznesowych Klientów (energetyka, logistyka, medycyna, administracja, facility, technologia),
  • Miękka windykacja oraz wyjaśnianie faktur,
  • Procesy reklamacyjne,
  • Telesprzedaż usług.
    • Środowisko biurowe (sprzęt i oprogramowanie)
    • Środowisko wydruku (sprzęt i oprogramowanie)
    • Środowisko mobilne (sprzęt i oprogramowanie)
    • Środowisko serwerowe (sprzęt i oprogramowanie)
    • Środowisko biznesowe (aplikacje biznesowe)
    • Sieci i bezpieczeństwo
    • Bazy danych
    • Specjalistyczne obszary procesów biznesowychKlientów (energetyka, logistyka, medycyna, administracja,facility, technologia)
    • Miękka windykacja oraz wyjaśnianie faktur
    • Procesy reklamacyjne
    • Telesprzedaż usług
I wiele więcej
Zdalna pomoc IT oferowana przez Centrum Usług Service Desk obejmuje wiele obszarów, co umożliwia świadczenie usług wsparcia organizacjom z różnych branż. Zajmujemy się problemami dotyczącymi sprzętu i oprogramowania w środowiskach:
• biurowym,
• wydruku,
• mobilnym,
• serwerowym.
Pomagamy także w incydentach związanych z działaniem sieci, aplikacji biznesowych i baz danych.
Wyspecjalizowane obszary procesów biznesowych klientów również nie są nam obce. Profesjonalnie i merytorycznie wspieramy telesprzedaż usług, procesy reklamacyjne oraz windykacyjne. Nasza działalność obejmuje także sektory energetyczny, logistyczny, medyczny, administracyjny, technologiczny i facility.

Nasi 
klienci.

Przyspiesz swój biznes. Poznaj inne usługi ITSF.

Security & Networking
Field Support

Zgłoszenie serwisowe

Wypełnij formularz, aby zgłosić awarię. Pola oznaczone „*” są obowiązkowe. Odpowiemy na zgłoszenie najszybciej jak będzie to możliwe. Odpowiedź nastąpi na wskazany adres e-mail

    Pobierz pełną politykę prywatności
    chevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram