SATYSFAKCJA
KLIENTA
Klienci są w centrum naszych działań, dlatego nieustannie doskonalimy poziom i jakość obsługi. Koncentrujemy się na ich potrzebach, preferencjach oraz warunkach działania, a efekty jakie wspólnie osiągamy mobilizują nas do pracy na jeszcze wyższym poziomie.
ZAUFANIE
I OTWARTA
KOMUNIKACJA
Kultura otwartego dialogu jest podstawą budowy zaufania w dążeniu do ciągłego rozwoju. Stawiamy na rozmowę i aktywne słuchanie. Dzięki temu mamy możliwość rozwoju naszych kolejnych działań, zarówno wewnątrz firmy, jak i w otoczeniu rynkowym.
PASJA
I INNOWACYJNOŚĆ
Innowacyjne projekty, które realizujemy dla klientów, przyciągają kreatywnych pracowników, a to tworzy wyjątkowe środowisko, sprzyjające rozwijaniu naszych pasji.
ZAANGAŻOWANIE
I PROFESJONALIZM
Zaangażowanie pracowników to dla nas definiowanie i osiąganie wspólnych celów, bez względu na napotkane trudności. Czujemy się odpowiedzialni za wysoką jakość wykonywanej pracy, która jest zauważana i doceniana przez klientów.
W ITSF każdy z nas jest odpowiedzialny za rozwój i sukces firmy. Wierzymy, że ludzie tworzą miejsca, a miejsca rozwijają ludzi.