Scroll

Data Center Support

Zapewniamy stałą opiekę nad funkcjonowaniem środowisk Data Center oraz najszybsze czasy reakcji i naprawy (SLA) w trybie 24/7/365. Gwarantujemy szybką wymianę wadliwych komponentów i przywrócenie płynności działania, dzięki dostępności części w naszym Centrum Serwisowo-Magazynowym.

Nasze usługi z tego obszaru realizujemy dla największych instytucji i firm z sektora publicznego i prywatnego. Wśród kluczowych klientów są m.in.: mBank, Prokuratura Krajowa, Centrum e-Zdrowie, PKO, PZU, ZUS czy Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych.
Czytaj więcej
Natychmiastowe przywrócenie działania firmy
Oprócz zespołu specjalistów sprawujących opiekę nad data center posiadamy też własne Centrum Serwisowo-Magazynowe. Dzięki wysokim stanom zapasów części serwisowych gwarantujemy natychmiastową wymianę wadliwych komponentów i błyskawiczne przywrócenie płynności działania infrastruktury IT w organizacji.
Bogata wiedza i unikalne doświadczenie
Dbanie o Data Center klienta i kompleksowa opieka sieciowa stanowią dla nas zadania priorytetowe. Wśród naszych referencji znajdują się realizacje usług serwisowych dla najnowocześniejszych centrów przetwarzania danych w kraju jak również stała opieka nad serwerami najbardziej znanych organizacji na rodzimym rynku.
Oprócz prac serwisowych zajmujemy się także doradztwem przy wyborze najlepszych systemów, prowadzimy projekty informatyczne i optymalizujemy działanie istniejącej infrastruktury.

Data Center Support w naszym kompletnym procesie serwisowym

Niezawodność funkcjonowania środowiska IT i ciągłość działania data center to gwarancja rozwoju biznesu. Zapewniamy pełną obsługę serwisową centrów przetwarzania danych, a nasz zespół inżynierów optymalizuje działanie data center i eliminuje ryzyko awarii.

Zapewnij niezawodność infrastruktury IT.
Przyspiesz swój biznes.

Szybka reakcja jest kluczowa w zapobieganiu awariom. Gwarantujemy najszybsze czasy reakcji i naprawy (SLA). Pracujemy non stop, w trybie 24/7/365, aby zapewnić bezpieczeństwo przetwarzanym danym i stały rozwój Twojej firmie.

Świadczymy wsparcie bezpośrednio na miejscu (on-site). Aby zoptymalizować codzienne działanie infrastruktury, realizujemy okresowe przeglądy. Posiadamy własny magazyn części zamiennych. Dzięki temu szybko wymieniamy wadliwy komponent i przywracamy płynność działania.
Szybka reakcja jest kluczowa w zapobieganiu awariom. Gwarantujemy najszybsze czasy reakcji i naprawy (SLA). 

Pracujemy non stop, w trybie 24/7/365, aby zapewnić bezpieczeństwo przetwarzanym danym i stały rozwój Twojej firmie. 

Świadczymy wsparcie bezpośrednio na miejscu (on-site). Aby zoptymalizować codzienne działanie infrastruktury, realizujemy okresowe przeglądy. Posiadamy własny magazyn części zamiennych. Dzięki temu szybko wymieniamy wadliwy komponent i przywracamy płynność działania.
rozwiń

Twoje Data Center
w rękach ekspertów

Właściwa opieka wymaga doświadczenia i wiedzy. Nasz zespół inżynierów realizował usługi serwisowe dla najnowocześniejszych obiektów data center w kraju i stale realizuje kontrakty dla czołowych organizacji w kraju. Nie tylko opiekujemy się infrastrukturą, ale również optymalizujemy jej działanie, wspieramy i prowadzimy projekty informatyczne oraz doradzamy jak optymalnie wybrać systemy.

Należymy do programu HPE Delivery, co oznacza, że będąc autoryzowanym serwisem firmy HPE, w ich imieniu możemy realizować naprawy gwarancyjne oraz usługi instalacji dla naszych (i nie tylko naszych) klientów. Realizujemy zadanie w najszybszych czasach, tj. nawet 4 godziny gwarantowanej naprawy w miejscu instalacji.

Jesteśmy również partnerem serwisowym czołowego producenta macierzy - Hitachi Vantara. Uprawnia nas to do świadczenia serwisu urządzeń z agresywnym SLA w trybie 24/7/365. Posiadamy wykwalifikowaną kadrę inżynierską do analizy i asysty przy usuwaniu usterek.

W obydwu przypadkach działamy w trybie 24/7/365. Nasz zespół posiada łącznie ponad 100 certyfikatów różnych vendorów.
Właściwa opieka wymaga doświadczenia i wiedzy. Nasz zespół inżynierów realizował usługi serwisowe dla najnowocześniejszych obiektów data center w kraju i stale realizuje kontrakty dla czołowych organizacji w kraju. 

Nie tylko opiekujemy się infrastrukturą, ale również optymalizujemy jej działanie, wspieramy i prowadzimy projekty informatyczne oraz doradzamy jak optymalnie wybrać systemy.

Do usług serwisowych wyznaczamy dedykowanego Kierownika Projektu, który czuwa nad wydajnym funkcjonowaniem data center i dba o sumienną, rzetelną współpracę.

rozwiń

Długofalowa współpraca i stała opieka nad serwerami

Data Center Support zapewnia opiekę nad infrastrukturą serwerową nie tylko poprzez doraźne reagowanie na incydenty. Inżynierowie prowadzą okresowe przeglądy infrastruktury oraz zajmują się optymalizacją centrum przetwarzania danych. Aby opieka sieciowa była jak najbardziej satysfakcjonująca, do każdej realizacji przydzielany jest dedykowany Kierownik Projektu, który czuwa nad wszystkimi aspektami bezawaryjnego i wydajnego funkcjonowania data center klienta oraz dba o rzetelną współpracę.

Kompleksowa opieka nad infrastrukturą i systemami Data Center

Infrastruktura serwerowa (blade, x86, RISC, UX)
Infrastruktura
macierzowa
Systemy dyskowe i urządzenia do backupu
(biblioteki i napędy
taśmowe)
Sieci LAN / WAN
Sieci Wi-Fi
Urządzenia
bezpieczeństwa sieci
  • Infrastruktura serwerowa (blade, x86, RISC, UX)
  • Infrastruktura
    macierzowa
  • Systemy dyskowe i urządzenia do backupu
    (biblioteki i napędy
    taśmowe)
  • Sieci LAN / WAN
  • Sieci Wi-Fi
  • Urządzenia
    bezpieczeństwa sieci

Nasi 
klienci.

Przyspiesz swój biznes. Poznaj inne usługi ITSF.

Field Support
IT Integration

Zgłoszenie serwisowe

Wypełnij formularz, aby zgłosić awarię. Pola oznaczone „*” są obowiązkowe. Odpowiemy na zgłoszenie najszybciej jak będzie to możliwe. Odpowiedź nastąpi na wskazany adres e-mail

    Pobierz pełną politykę prywatności
    chevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram