Scroll

Zdalne wsparcie IT

Dziฤ™ki wล‚asnemu Centrum Usล‚ug Service Desk zapewniamy najszybsze czasy reakcji, sprawny proces przyjmowania zgล‚oszeล„ i rozwiฤ…zywania incydentรณw przez wszystkie kanaล‚y komunikacji. Opieramy siฤ™ na wypracowanych wspรณlnie z klientem parametrach co przekล‚ada siฤ™ na rozwรณj biznesu i optymalizacjฤ™ kosztรณw.
Wiฤ™cej
Sprawnie funkcjonujฤ…ca infrastruktura informatyczna to nie tylko odpowiednia konfiguracja sprzฤ™tu i oprogramowania, ale rรณwnieลผ bล‚yskawiczne reagowanie na problemy i eliminowanie bล‚ฤ™dรณw, ktรณre mogฤ… zaburzyฤ‡ prawidล‚owy rozwรณj przedsiฤ™biorstwa. Nasze Centrum Usล‚ug Service Desk to odpowiedลบ na oczekiwania klientรณw, ktรณrzy potrzebujฤ… kompleksowej i zdalnej pomocy informatycznej udzielanej przez profesjonalistรณw.

W ramach Service Desk IT Solution Factor oferuje rรณwnieลผ prowadzenie kampanii wychodzฤ…cych. Zajmujemy siฤ™ staล‚ym monitorowaniem infrastruktury i zarzฤ…dzaniem awariami. Wymagajฤ…ce incydenty przekazywane sฤ… do kolejnych linii wsparcia, takลผe tych zlokalizowanych po stronie klienta. Na bieลผฤ…co analizujemy trendy technologiczne i zajmujemy siฤ™ raportowaniem usล‚ug. Automatyzacja zล‚oลผonych procesรณw pozwala wprowadzaฤ‡ usprawnienia w kaลผdej organizacji, co za tym idzie zwiฤ™kszyฤ‡ zyski i budowaฤ‡ przewagฤ™ konkurencyjnฤ….

Service Desk w naszym
kompletnym procesie serwisowym

Do sprawnego funkcjonowania i rozwoju firm niezbฤ™dne jest poprawne dziaล‚anie infrastruktury i szybkie eliminowanie incydentรณw.
Nasz autorski proces serwisowy zapewnia najszybsze czasy reakcji i rozwiฤ…zywanie zgล‚oszeล„
przez profesjonalny zespรณล‚ w trybie 24/7/365.
Czytaj wiฤ™cej
Natychmiastowa reakcja na incydenty
W ramach wล‚asnego Centrum Usล‚ug Service Desk oferujemy autorski proces serwisowy, opracowany w taki sposรณb, by reagowaฤ‡ na wezwania w moลผliwie najkrรณtszym czasie. Przyjmujemy zgล‚oszenia i rozwiฤ…zujemy incydenty przez wszystkie dostฤ™pne kanaล‚y komunikacji.

Wล‚asne Centrum Usล‚ug Service Desk

Posiadamy wล‚asne wielojฤ™zyczne Centrum Usล‚ug Service Desk, dedykowane do obsล‚ugi procesรณw IT. Realizujemy usล‚ugi zdalnego wsparcia informatycznego klientรณw korporacyjnych oraz maล‚ych i ล›rednich firm.

Dziaล‚ania projektowe rozpoczynamy od wypracowania z Klientem spรณjnych parametrรณw efektywnoล›ciowych, jakoล›ciowych i iloล›ciowych, aby usล‚ugi serwisowe wpล‚ywaล‚y na optymalizacjฤ™ kosztรณw i rozwรณj biznesu.

Centrum Usล‚ug Service Desk w liczbach:

  • 450 kontraktรณw serwisowych

  • 400 lokalizacji obsล‚ugiwanych w PL i EU.

Kompleksowa obsล‚uga
zgล‚oszeล„ serwisowych

Czytaj wiฤ™cej
Wiฤ™cej niลผ rozwiฤ…zywanie problemรณw
Centrum Usล‚ug Service Desk to przede wszystkim zdalne wsparcie IT. W ramach naszej usล‚ugi nie zamykamy siฤ™ jednak na inne obszary dziaล‚alnoล›ci. Czล‚onkowie naszego profesjonalnego zespoล‚u Service Desk IT dzielฤ… siฤ™ swojฤ… bogatฤ… wiedzฤ…, prowadzฤ…c rรณลผnorodne szkolenia i programy instruktaลผowe. Serwisanci sล‚uลผฤ… takลผe wsparciem przy wฤ…tpliwoล›ciach pojawiajฤ…cych siฤ™ w trakcie korzystania z biurowych aplikacji dla biznesu.
Profesjonalna obsล‚uga serwisowa zapewnia sprawniejsze funkcjonowanie firmy i buduje komfort klientรณw korzystajฤ…cych z usล‚ug.
Przyjmujemy zgล‚oszenia z wszystkich kanaล‚รณw kontaktu, nasz zespรณล‚ udziela szczegรณล‚owych informacji i zdalnie rozwiฤ…zuje incydenty.

Zakres naszych usล‚ug Service Desk, obejmuje:
Wsparcie 
merytoryczne 
dla aplikacji biurowych 
i biznesowych
Instruktaลผe
i szkolenia
Prowadzenie
kampanii
wychodzฤ…cych
Zobacz wiฤ™cej

PROWADZENIE KAMPANII
WYCHODZฤ„CYCH

  • Monitorowanie i eskalowanie zgล‚oszeล„ do kolejnych linii wsparcia (w tym wspรณล‚praca ze sล‚uลผbami i podwykonawcami po stronie Klienta)
  • Monitorowanie infrastruktury i systemรณw, realizacja prac operatorskich
  • Zarzฤ…dzanie awariami
  • Nadzรณr nad kompletnoล›ciฤ… danych
  • Zarzฤ…dzanie wiedzฤ…
  • Analiza trendรณw i raportowanie usล‚ug
  • Kreowanie i monitorowanie polityki jakoล›ci usล‚ug
  • Ciฤ…gล‚e doskonalenie usล‚ug i automatyzacje

Zapewniamy obsล‚ugฤ™ przez najwaลผniejsze kanaล‚y kontaktu

Telefon
(dedykowane numery
dla Klientรณw, rรณwnieลผ
miฤ™dzynarodowe)
Mail
SMS/MMS/Video
Formularze WWW
Czat
Systemy monitorujฤ…ce
  • TELEFON
    (DEDYKOWANE NUMERY
    DLA KLIENTร“W, Rร“WNIEลป
    MIฤ˜DZYNARODOWE)
  • MAIL
  • SMS/MMS/VIDEO
  • FORMULARZE WWW
  • CZAT
  • SYSTEMY 
    MONITORUJฤ„CE

Usล‚ugi Service Desk o szerokim
zakresie:

Merytorycznym
  • ลšrodowisko biurowe (sprzฤ™t i oprogramowanie),
  • ลšrodowisko wydruku (sprzฤ™t i oprogramowanie),
  • ลšrodowisko mobilne (sprzฤ™t i oprogramowanie),
  • ลšrodowisko serwerowe (sprzฤ™t i oprogramowanie),
  • ลšrodowisko biznesowe (aplikacje biznesowe),
  • Sieci i bezpieczeล„stwo,
  • Bazy danych.
Technologicznym
  • Udzielanie informacji, zdalne rozwiฤ…zywanie incydentรณw,
  • Monitorowanie, jak rรณwnieลผ eskalowanie zgล‚oszeล„/incydentรณw oraz wnioskรณw do kolejnych linii wsparcia,
  • Monitorowanie infrastruktury i systemรณw, realizacja prac operatorskich,
  • Zarzฤ…dzanie awariami oraz monitorowanie polityki jakoล›ci usล‚ug,
  • Nadzรณr nad kompletnoล›ciฤ… danych,
  • Zarzฤ…dzanie wiedzฤ… i raportowanie usล‚ug,
  • Ciฤ…gล‚e doskonalenie usล‚ug i automatyzacje,
  • Procesy reklamacyjne i telesprzedaลผ usล‚ug.
  • Merytorycznym
    • ลšrodowisko biurowe (sprzฤ™t i oprogramowanie)
    • ลšrodowisko wydruku (sprzฤ™t i oprogramowanie)
    • ลšrodowisko mobilne (sprzฤ™t i oprogramowanie)
    • ลšrodowisko serwerowe (sprzฤ™t i oprogramowanie)
    • ลšrodowisko biznesowe (aplikacje biznesowe)
    • Sieci i bezpieczeล„stwo
    • Bazy danych
  • Technologicznym
    • Udzielanie informacji, zdalne rozwiฤ…zywanie incydentรณw
    • Monitorowanie, jak rรณwnieลผ eskalowanie zgล‚oszeล„/incydentรณw oraz wnioskรณw do kolejnych linii wsparcia
    • Monitorowanie infrastruktury i systemรณw, realizacja prac operatorskich
    • Zarzฤ…dzanie awariami oraz monitorowanie polityki jakoล›ci usล‚ug
    • Nadzรณr nad kompletnoล›ciฤ… danych
    • Zarzฤ…dzanie wiedzฤ… i raportowanie usล‚ug
    • Ciฤ…gล‚e doskonalenie usล‚ug i automatyzacje
    • Procesy reklamacyjne i telesprzedaลผ usล‚ug
I wiele wiฤ™cej
Zdalna pomoc IT oferowana przez Centrum Usล‚ug Service Desk obejmuje wiele obszarรณw, co umoลผliwia ล›wiadczenie usล‚ug wsparcia organizacjom z rรณลผnych branลผ. Zajmujemy siฤ™ problemami dotyczฤ…cymi sprzฤ™tu i oprogramowania w ล›rodowiskach:
โ€ข biurowym,
โ€ข wydruku,
โ€ข mobilnym,
โ€ข serwerowym.
Pomagamy takลผe w incydentach zwiฤ…zanych z dziaล‚aniem sieci, aplikacji biznesowych i baz danych.
Wyspecjalizowane obszary procesรณw biznesowych klientรณw rรณwnieลผ nie sฤ… nam obce. Profesjonalnie i merytorycznie wspieramy telesprzedaลผ usล‚ug, procesy reklamacyjne oraz windykacyjne. Nasza dziaล‚alnoล›ฤ‡ obejmuje takลผe sektory energetyczny, logistyczny, medyczny, administracyjny, technologiczny i facility.

Nasi 
klienci.

Przyspiesz swรณj biznes. Poznaj inne usล‚ugi ITSF.

Security & Networking
Field Support

Zgล‚oszenie serwisowe

Wypeล‚nij formularz, aby zgล‚osiฤ‡ awariฤ™. Pola oznaczone โ€ž*โ€ sฤ… obowiฤ…zkowe. Odpowiemy na zgล‚oszenie najszybciej jak bฤ™dzie to moลผliwe. Odpowiedลบ nastฤ…pi na wskazany adres e-mail

    Pobierz peล‚nฤ… politykฤ™ prywatnoล›ci
    chevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram