Scroll

Field Support

Zapewniamy kompleksową i profesjonalną opiekę nad funkcjonowaniem urządzeń końcowych i peryferiów. W przypadku awarii zapobiegamy przestojom działania 
firmy dzięki naprawie w trybie Break & Fix z najbardziej wymagającym czasem reakcji w trybie 24/7/365.

Zakres usług

Field Support stanowi element naszego procesu serwisowego. IT Solution Factor zapewnia profesjonalną, kompleksową opiekę nad funkcjonowaniem urządzeń końcowych i peryferiów. Oferta obejmuje naprawy w trybie Break & Fix z czasem reakcji w trybie 24/7/365, co pozwala zapobiegać przestojom działania firmy niezależnie od czasu wystąpienia problemów.

Ponadto zapewniamy:

·   serwis gwarancyjny urządzeń końcowych – dzięki umowom partnerskim z największymi dostawcami infrastruktury sprzętowej,

·   serwis pogwarancyjny urządzeń końcowych – naprawa sprzętu firmowego nieobjętego gwarancją,

·   naprawy zapewniające ciągłość działania systemów i środowisk IT,

·   inwentaryzacje, konserwacje, modernizacje i rozbudowy infrastruktury,

·   rollouty, przeniesienie sprzętu i oprogramowania do nowego miejsca,

·   konfigurację sprzętu na życzenie klienta.

Profesjonalna opieka nad sprzętem.
Szybszy rozwój biznesu.

Nasz proces serwisowy to kompleksowa opieka nad jakością, niezawodnością i szybkim funkcjonowaniem sprzętów w Twojej firmie. Dzięki naszym umowom partnerskim z największymi dostawcami infrastruktury sprzętowej świadczymy usługi gwarancyjne i pogwarancyjne w imieniu producentów.

Wykonujemy inwentaryzacje, konserwacje, modernizacje i rozbudowy infrastruktury, aby środowisko sprzętowe umożliwiało dynamiczny rozwój organizacji. Prowadzimy rollouty, aby sprawnie przeprowadzić przeniesienie sprzętu i oprogramowania do nowego miejsca.
Czytaj więcej
Opieka nad sprzętem firmowym
Sprawny zespół nadzorujący pracę systemów informatycznych w firmie to gwarancja utrzymania ciągłości ich funkcjonowania i szybkiej eliminacji awarii, co przekłada się na brak przestojów powodujących straty. Field Support to rodzaj usługi obejmującej serwisowanie sprzętu firmowego i szybka pomoc w przypadkach, gdy wystąpi awaria infrastruktury IT. Zapewnia całodobowe wsparcie techniczne dla klientów, siedem dni w tygodniu, 365 dni w roku. Niezależnie, kiedy będzie potrzebne wsparcie specjalisty – Field Support to pewność zachowania ciągłości działania organizacji.
Nasz proces serwisowy to kompleksowa opieka nad jakością, niezawodnością i szybkim funkcjonowaniem sprzętów w Twojej firmie.

Dzięki naszym umowom partnerskim z największymi dostawcami infrastruktury sprzętowej świadczymy usługi gwarancyjne i pogwarancyjne w imieniu producentów.

Wykonujemy inwentaryzacje, konserwacje, modernizacje i rozbudowy infrastruktury, aby środowisko sprzętowe umożliwiało dynamiczny rozwój organizacji. Prowadzimy rollouty, aby sprawnie przeprowadzić przeniesienie sprzętu i oprogramowania do nowego miejsca.

rozwiń

Gwarancja
niezawodnego
funkcjonowania
infrastruktury
sprzętowej

Awarie sprzętu mogą spowodować przestój w działaniu firmy, a to wiąże się ze stratami finansowymi. Dlatego, aby wyeliminować przerwy w funkcjonowaniu, wykonujemy naprawy w trybie Break & Fix, gwarantujące ciągłość działania systemów i środowisk IT.

Świat technologii podlega nieustannym i dynamicznym zmianom oraz ciągłej ewolucji rozwiązań. Jako doświadczony partner świadczymy usługi stałej aktualizacji sprzętu i oprogramowania, a naprawy realizujemy w trybie IMACD (Instalation, Move, Add, Change, Disposal). W celu szybkiej wymiany lub przechowania sprzętu dysponujemy także stale dostępną przestrzenią magazynową.

Nasze usługi z tego obszaru realizujemy dla największych instytucji i firm z sektora publicznego i prywatnego, zarówno w Polsce, jak i na terenie UE oraz w USA i Kanadzie (obsługa zdalna). Wśród kluczowych klientów są m.in.: Bank Gospodarstwa Krajowego, Amic, Accor, Wodociągi Warszawskie czy Ministerstwo Infrastruktury.
Awarie sprzętu mogą spowodować przestój w działaniu firmy, a to wiążę się ze stratami finansowymi. Dlatego, aby wyeliminować przerwy w funkcjonowaniu, wykonujemy naprawy w trybie Break & Fix, gwarantujące ciągłość działania systemów i środowisk IT.

Branża komputerowa to ogromne tempo zmian. Jako doświadczony partner świadczymy usługi stałej aktualizacji sprzętu i oprogramowania, a naprawy realizujemy w trybie IMACD (Instalation, Move, Add, Change, Disposal). W celu szybkiej wymiany lub przechowania sprzętu dysponujemy także stale dostępna przestrzenią magazynową.

rozwiń

Zakres kompetencyjny

Komputery
stacjonarne
Notebooki
Tablety
Urządzenia drukujące
Monitory
Peryferia
  • Komputery stacjonarne
  • Notebooki
  • Tablety
  • Urządzenia 
    drukujące
  • Monitory
  • Peryferia

Nasi 
klienci.

Przyspiesz swój biznes. Poznaj inne usługi ITSF.

Service Desk
Data Center Support

Zgłoszenie serwisowe

Wypełnij formularz, aby zgłosić awarię. Pola oznaczone „*” są obowiązkowe. Odpowiemy na zgłoszenie najszybciej jak będzie to możliwe. Odpowiedź nastąpi na wskazany adres e-mail

    Pobierz pełną politykę prywatności
    chevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram