Service Desk

Oferujemy usługi Service Desk, które są najważniejszym elementem funkcjonowania usług technicznych w organizacji i pierwszym punktem kontaktu dla użytkownika w przedsiębiorstwie. Tworzymy komplementarny proces implementacji, począwszy od rekrutacji pracowników call center, przygotowania metodyki działania oraz polityki jakości usługi, po finalną obsługę oraz monitoring pracy helpdesku i wskaźników KPI, właściwych dla tej usługi.

 

W ramach profesjonalnej obsługi klientów proponujemy m.in:

 

  • Rejestrację i archiwizację zgłoszeń
  • Zarządzanie cyklem życia zgłoszenia
  • Raportowanie zgodne z potrzebami Klienta
  • Nadzór nad kompletnością danych i zarządzanie wiedzą
  • Tworzenie bazy wiedzy dla konkretnych produktów
  • Wielokanałową obsługę zgłoszeń i zapytań (www, e-mail, faks, telefon etc.)

 

W cyklu życia usługi zapewniamy profesjonalne przeszkolenie pracowników, przygotowanie odpowiedniego miejsca świadczenia usługi i wdrożenie infrastruktury informatyczno-telekomunikacyjnej.