15.02.2021

Rozwój ITSF w 2020 roku

Linie biznesowe - kluczowe osiągnięcia

  • IT Integration – świadczenie wsparcia technicznego dla klientów jednego z największych dostawców oprogramowania na świecie 
  • Security & Business Continuity – rozwój oferty o usługi monitorowania, wykrywania zagrożeń i analizy bezpieczeństwa systemów oraz infrastruktury IT w modelu Security Operations Center (SOC) 
  • Service Desk – optymalizacja procesu obsługi klienta poprzez uruchomienie chatBOTa oraz rozszerzenie usług wsparcia informatycznego dla oddziałów klienta w Wielkiej Brytanii, Belgii i Holandii
  • Field Support – intensywny rozwój kontraktów gwarantujących ciągłość działania systemów informatycznych - wzrost r/r o 100% w 2020
  • Data Center Support – dynamiczny rozwój projektów przyczynił się do zmiany lokalizacji głównego magazynu, który dysponuje obecnie powierzchnią kilkuset metrów kwadratowych oraz wyposażony jest w najnowocześniejsze rozwiązania bezpieczeństwa. 

2020 w liczbach 

  • Prowadzimy już 4 rok działalności ! 
  • Zatrudnienie w naszej firmie dynamicznie wzrosło, obecnie nasz zespół liczy 66 osób 
  • Nasze przychody osiągnęły poziom 72 mln zł  
  • Zrealizowaliśmy już ponad 500 kontraktów w naszej historii, w tym 181 w zeszłym roku 
  • Zdobyliśmy 80 certyfikatów technologicznych i jakościowych, a łączna ich liczba przekroczyła w firmie 370
  • Pozyskaliśmy 20 nowych klientów, co łącznie przełożyło się na projekty w 92 firmach i instytucjach 
  • Powiększyliśmy zasoby magazynowe do 15 tys. części serwisowych 
Zobacz podobne:
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram