Service Desk Specialist

26.08.2024

Kim jesteśmy?

Kierujemy się pasją do technologii i inicjatyw wspierających społeczność, środowisko i aktywny tryb życia. Jesteśmy laureatem prestiżowych nagród i partnerem globalnych producentów IT, takich jak VMware, Fortinet, IBM, HPE, Dell, Hitachi, Microsoft i AWS. Nasz zespół to utalentowani inżynierowie i doświadczeni architekci IT. Dołącz do nas i stań się częścią #ITSFteam 😊

Kogo szukamy?

Aktualnie poszukujemy nowego członka do naszego zespołu Service Desk! Jeśli jesteś pasjonatem technologii, masz umiejętność radzenia sobie z różnymi wyzwaniami oraz doskonałe umiejętności komunikacyjne, to może być świetna okazja dla Ciebie🚀

Zależy nam na osobie, która chętnie podejmuje się rozwiązywania problemów, ma cierpliwość do pracy z klientami oraz potrafi działać efektywnie w dynamicznym środowisku. Nasz zespół całodobowo, 24/7/365 realizuje usługi zdalnego wsparcia informatycznego klientów korporacyjnych.

Service Desk Specialist

miejsce pracy: Warszawa

tryb: hybrydowy

Twój zakres obowiązków

  • Przyjmowanie zgłoszeń: telefon, e-mail, czat online, system ticketowy📞
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów: porady,  instrukcje krok po kroku
  • Wsparcie techniczne w przypadku bardziej złożonych problemów zdalna pomoc w konfiguracji oprogramowania, naprawie sprzętu itp.
  • Komunikacja z klientem o postępach w rozwiązywaniu problemu, udzielanie odpowiedzi na pytania
  • Rejestrowanie i monitorowanie zgłoszeń: śledzenie czasu reakcji i czasu rozwiązania problemu oraz tworzenie raportów
  • Dokumentacja wiedzy: tworzenie i aktualizowanie bazy wiedzy oraz dokumentacji dotyczącej często występujących problemów i ich rozwiązań
  • Doskonalenie procesów i procedur wewnętrznych

Nasze wymagania

  • Znajomość technologii: minimum podstawowa wiedza z zakresu technologii informatycznych, systemów operacyjnych, oprogramowania biurowego, sieci komputerowych i innych podstawowych narzędzi IT💻
  • Umiejętność analizowania i rozwiązywania prostych problemów technicznych i umiejętność szybkiego uczenia się 
  • Gotowość do pracy w trybie zmianowym i weekendowym, w trybie dyżurów

Mile widziane

  • Ukończona lub w trakcie nauki szkoła związana z informatyką, technologią informacyjną lub pokrewnymi dziedzinami
  • Umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
  • Zrozumienie i zaangażowanie w zapewnianie doskonałej obsługi klienta 
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie

To oferujemy

  • Karta Multisport i opieka medyczna Medicover
  • Program emerytalny PPK
  • Lekcje angielskiego
  • Brak dress code’u
  • Program rekomendacji pracowników
  • Świętowanie urodzin i dodatkowy dzień urlopu 🎁
  • Karty podarunkowe, prezenty okolicznościowe i nagrody za staż pracy
  • Aktywności integracyjne i wydarzenia firmowe
  • Akcje dobroczynne i inicjatywy prozdrowotne

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego CV przez formularz aplikacyjny: APLIKUJ

Zobacz podobne:

Service Desk Specialist

26.08.2024

Kim jesteśmy?

Kierujemy się pasją do technologii i inicjatyw wspierających społeczność, środowisko i aktywny tryb życia. Jesteśmy laureatem prestiżowych nagród i partnerem globalnych producentów IT, takich jak VMware, Fortinet, IBM, HPE, Dell, Hitachi, Microsoft i AWS. Nasz zespół to utalentowani inżynierowie i doświadczeni architekci IT. Dołącz do nas i stań się częścią #ITSFteam 😊

Kogo szukamy?

Aktualnie poszukujemy nowego członka do naszego zespołu Service Desk! Jeśli jesteś pasjonatem technologii, masz umiejętność radzenia sobie z różnymi wyzwaniami oraz doskonałe umiejętności komunikacyjne, to może być świetna okazja dla Ciebie🚀

Zależy nam na osobie, która chętnie podejmuje się rozwiązywania problemów, ma cierpliwość do pracy z klientami oraz potrafi działać efektywnie w dynamicznym środowisku. Nasz zespół całodobowo, 24/7/365 realizuje usługi zdalnego wsparcia informatycznego klientów korporacyjnych.

Service Desk Specialist

miejsce pracy: Warszawa

tryb: hybrydowy

Twój zakres obowiązków

  • Przyjmowanie zgłoszeń: telefon, e-mail, czat online, system ticketowy📞
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów: porady,  instrukcje krok po kroku
  • Wsparcie techniczne w przypadku bardziej złożonych problemów zdalna pomoc w konfiguracji oprogramowania, naprawie sprzętu itp.
  • Komunikacja z klientem o postępach w rozwiązywaniu problemu, udzielanie odpowiedzi na pytania
  • Rejestrowanie i monitorowanie zgłoszeń: śledzenie czasu reakcji i czasu rozwiązania problemu oraz tworzenie raportów
  • Dokumentacja wiedzy: tworzenie i aktualizowanie bazy wiedzy oraz dokumentacji dotyczącej często występujących problemów i ich rozwiązań
  • Doskonalenie procesów i procedur wewnętrznych

Nasze wymagania

  • Znajomość technologii: minimum podstawowa wiedza z zakresu technologii informatycznych, systemów operacyjnych, oprogramowania biurowego, sieci komputerowych i innych podstawowych narzędzi IT💻
  • Umiejętność analizowania i rozwiązywania prostych problemów technicznych i umiejętność szybkiego uczenia się 
  • Gotowość do pracy w trybie zmianowym i weekendowym, w trybie dyżurów

Mile widziane

  • Ukończona lub w trakcie nauki szkoła związana z informatyką, technologią informacyjną lub pokrewnymi dziedzinami
  • Umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
  • Zrozumienie i zaangażowanie w zapewnianie doskonałej obsługi klienta 
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie

To oferujemy

  • Karta Multisport i opieka medyczna Medicover
  • Program emerytalny PPK
  • Lekcje angielskiego
  • Brak dress code’u
  • Program rekomendacji pracowników
  • Świętowanie urodzin i dodatkowy dzień urlopu 🎁
  • Karty podarunkowe, prezenty okolicznościowe i nagrody za staż pracy
  • Aktywności integracyjne i wydarzenia firmowe
  • Akcje dobroczynne i inicjatywy prozdrowotne

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego CV przez formularz aplikacyjny: APLIKUJ

#d55154