Praktyka – Dział I Linii Wsparcia - Service Desk

19.06.2020

Nasza oferta skierowana jest do osób pasjonujących się informatyką, które wiążą swoja przyszłość i rozwój zawodowy w jednej z najbardziej perspektywicznych branży na świecie – IT. Ogłoszenie jest kierowane do osób na ostatnim roku technikum informatycznego oraz studentów na kierunku informatyka lub kierunku pokrewnym. Każdy kandydat otrzyma opracowany plan praktyk z informacjami szczegółowymi. 

Miejsce praktyk:  Płock/Warszawa 

Zakres 

  • Przyjmowanie i obsługa zgłoszeń informatycznych ( zdalnie oraz telefonicznie) , zarządzanie informacją 
  • Zarządzanie cyklem życia zgłoszenia poprzez m. in. przekazywanie do odpowiednich grup realizujących, monitorowanie, eskalowanie i podejmowanie uzasadnionych kroków, 
  • Wsparcie partnerów firmy  w dostarczaniu nowego oprogramowania IT, 
  • Pomoc w obsłudze oprogramowania i urządzeń biurowych, urządzeń komputerowych, mobilnych itp. 
  • Dbanie o dobre relacje z partnerami firmy, 

Profil 

  • Wiedza ogólna z zakresu informatyki, 
  • Zaangażowanie oraz chęć rozwoju w obszarach technicznych, 
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne, 
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego w związku z obsługiwaniem przez firmę projektów międzynarodowych 
  • Znajomość pakietu MS Office, mile widziana także wiedza z zakresu Windows Server w tym usług DHCP, AD, wydruku, 
  • Znajomość budowy sprzętu komputerowego oraz podstawowych elementów jego konfiguracji 

Zapewniamy 

• Odbycie praktyk na podstawie umowy o realizacji praktyki zawodowej, 

• Realizacja praktyk w godzinach pracy biura tj. 8-16 lub 9-17, 

•Zdobycie kompetencji miękkich(merytoryka) oraz wiedzy technicznej, 

• Możliwość rozwoju w obszarach związanych z technologiami IT, 

• Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole specjalistów, otwartych na dzielenie się wiedzą. 

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego CV na adres: praktyki@itsf.com.pl      

W CV prosimy o dopisanie klauzuli o treści: „W oparciu o art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wskazanych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb rekrutacji przez IT Solution Factor Sp. z o.o. i podmioty działające na jej zlecenie .” 

Zobacz podobne:

Praktyka – Dział I Linii Wsparcia - Service Desk

19.06.2020

Nasza oferta skierowana jest do osób pasjonujących się informatyką, które wiążą swoja przyszłość i rozwój zawodowy w jednej z najbardziej perspektywicznych branży na świecie – IT. Ogłoszenie jest kierowane do osób na ostatnim roku technikum informatycznego oraz studentów na kierunku informatyka lub kierunku pokrewnym. Każdy kandydat otrzyma opracowany plan praktyk z informacjami szczegółowymi. 

Miejsce praktyk:  Płock/Warszawa 

Zakres 

  • Przyjmowanie i obsługa zgłoszeń informatycznych ( zdalnie oraz telefonicznie) , zarządzanie informacją 
  • Zarządzanie cyklem życia zgłoszenia poprzez m. in. przekazywanie do odpowiednich grup realizujących, monitorowanie, eskalowanie i podejmowanie uzasadnionych kroków, 
  • Wsparcie partnerów firmy  w dostarczaniu nowego oprogramowania IT, 
  • Pomoc w obsłudze oprogramowania i urządzeń biurowych, urządzeń komputerowych, mobilnych itp. 
  • Dbanie o dobre relacje z partnerami firmy, 

Profil 

  • Wiedza ogólna z zakresu informatyki, 
  • Zaangażowanie oraz chęć rozwoju w obszarach technicznych, 
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne, 
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego w związku z obsługiwaniem przez firmę projektów międzynarodowych 
  • Znajomość pakietu MS Office, mile widziana także wiedza z zakresu Windows Server w tym usług DHCP, AD, wydruku, 
  • Znajomość budowy sprzętu komputerowego oraz podstawowych elementów jego konfiguracji 

Zapewniamy 

• Odbycie praktyk na podstawie umowy o realizacji praktyki zawodowej, 

• Realizacja praktyk w godzinach pracy biura tj. 8-16 lub 9-17, 

•Zdobycie kompetencji miękkich(merytoryka) oraz wiedzy technicznej, 

• Możliwość rozwoju w obszarach związanych z technologiami IT, 

• Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole specjalistów, otwartych na dzielenie się wiedzą. 

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego CV na adres: praktyki@itsf.com.pl      

W CV prosimy o dopisanie klauzuli o treści: „W oparciu o art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wskazanych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb rekrutacji przez IT Solution Factor Sp. z o.o. i podmioty działające na jej zlecenie .” 

#57c1b6