Praktyka – Dział I Linii Wsparcia - Service Desk

23.03.2022

Nasza oferta skierowana jest do osób pasjonujących się informatyką, które wiążą swoją przyszłość i rozwój zawodowy w jednej z najbardziej perspektywicznych branż na świecie – IT. Ogłoszenie jest kierowane do osób na ostatnim roku technikum informatycznego oraz studentów na kierunku informatyka lub kierunku pokrewnym. Każdy kandydat otrzyma opracowany plan praktyk z informacjami szczegółowymi. 

Miejsce praktyk:  Płock/Warszawa 

Zakres: 

  • przyjmowanie i obsługa zgłoszeń informatycznych (zdalnie oraz telefonicznie), zarządzanie informacją,
  • zarządzanie cyklem życia zgłoszenia poprzez m.in. przekazywanie go do odpowiednich grup realizujących, monitorowanie, eskalowanie i podejmowanie uzasadnionych kroków, 
  • wsparcie partnerów firmy w dostarczaniu nowego oprogramowania IT, 
  • pomoc w obsłudze oprogramowania i urządzeń biurowych, urządzeń komputerowych, mobilnych itp. 
  • dbanie o dobre relacje z partnerami firmy.

Profil:

  • wiedza ogólna z zakresu informatyki, 
  • zaangażowanie oraz chęć rozwoju w obszarach technicznych, 
  • wysokie umiejętności komunikacyjne, 
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego w związku z obsługiwaniem przez firmę projektów międzynarodowych, 
  • znajomość pakietu MS Office,
  • mile widziana wiedza z zakresu Windows Server w tym usług DHCP, AD, wydruku,
  • znajomość budowy sprzętu komputerowego oraz podstawowych elementów jego konfiguracji.

Zapewniamy: 

  • odbycie praktyk na podstawie umowy o realizacji praktyki zawodowej, 
  • realizację praktyk w godzinach pracy biura tj. 9:00-17:00,
  • zdobycie kompetencji miękkich (sposób świadczenia usług, procedury) oraz wiedzy technicznej (merytoryka),
  • możliwość rozwoju w obszarach związanych z technologiami IT, 
  • przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole specjalistów, otwartych na dzielenie się wiedzą,
  • możliwość kontynuowania współpracy i zawarcie umowy dla wybranych osób,
  • zaświadczenie potwierdzające realizację praktyki.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego CV na adres: praktyki@itsf.com.pl i w tytule wiadomości dopisanie - „Praktyka – Service Desk” lub aplikację bezpośrednio przez portal Pracuj.pl  

W CV prosimy o dopisanie klauzuli o treści: „W oparciu o art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wskazanych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb rekrutacji przez IT Solution Factor Sp. z o.o. i podmioty działające na jej zlecenie.”

Zobacz podobne:

Praktyka – Dział I Linii Wsparcia - Service Desk

23.03.2022

Nasza oferta skierowana jest do osób pasjonujących się informatyką, które wiążą swoją przyszłość i rozwój zawodowy w jednej z najbardziej perspektywicznych branż na świecie – IT. Ogłoszenie jest kierowane do osób na ostatnim roku technikum informatycznego oraz studentów na kierunku informatyka lub kierunku pokrewnym. Każdy kandydat otrzyma opracowany plan praktyk z informacjami szczegółowymi. 

Miejsce praktyk:  Płock/Warszawa 

Zakres: 

  • przyjmowanie i obsługa zgłoszeń informatycznych (zdalnie oraz telefonicznie), zarządzanie informacją,
  • zarządzanie cyklem życia zgłoszenia poprzez m.in. przekazywanie go do odpowiednich grup realizujących, monitorowanie, eskalowanie i podejmowanie uzasadnionych kroków, 
  • wsparcie partnerów firmy w dostarczaniu nowego oprogramowania IT, 
  • pomoc w obsłudze oprogramowania i urządzeń biurowych, urządzeń komputerowych, mobilnych itp. 
  • dbanie o dobre relacje z partnerami firmy.

Profil:

  • wiedza ogólna z zakresu informatyki, 
  • zaangażowanie oraz chęć rozwoju w obszarach technicznych, 
  • wysokie umiejętności komunikacyjne, 
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego w związku z obsługiwaniem przez firmę projektów międzynarodowych, 
  • znajomość pakietu MS Office,
  • mile widziana wiedza z zakresu Windows Server w tym usług DHCP, AD, wydruku,
  • znajomość budowy sprzętu komputerowego oraz podstawowych elementów jego konfiguracji.

Zapewniamy: 

  • odbycie praktyk na podstawie umowy o realizacji praktyki zawodowej, 
  • realizację praktyk w godzinach pracy biura tj. 9:00-17:00,
  • zdobycie kompetencji miękkich (sposób świadczenia usług, procedury) oraz wiedzy technicznej (merytoryka),
  • możliwość rozwoju w obszarach związanych z technologiami IT, 
  • przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole specjalistów, otwartych na dzielenie się wiedzą,
  • możliwość kontynuowania współpracy i zawarcie umowy dla wybranych osób,
  • zaświadczenie potwierdzające realizację praktyki.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego CV na adres: praktyki@itsf.com.pl i w tytule wiadomości dopisanie - „Praktyka – Service Desk” lub aplikację bezpośrednio przez portal Pracuj.pl  

W CV prosimy o dopisanie klauzuli o treści: „W oparciu o art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wskazanych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb rekrutacji przez IT Solution Factor Sp. z o.o. i podmioty działające na jej zlecenie.”

#d55154