IT Specialist

26.08.2024

Kim jesteśmy?

Kierujemy się pasją do technologii i inicjatyw wspierających społeczność, środowisko i aktywny tryb życia. Jesteśmy laureatem prestiżowych nagród i partnerem globalnych producentów IT, takich jak VMware, Fortinet, IBM, HPE, Dell, Hitachi, Microsoft i AWS. Nasz zespół to utalentowani inżynierowie i doświadczeni architekci IT. Dołącz do nas i stań się częścią #ITSFteam 😊

Kogo szukamy?

Aktualnie poszukujemy nowego członka do L2 naszego zespołu Service Desk! Jeśli masz doświadczenie we wsparciu technicznym, bądź administrowaniu systemami, posiadasz umiejętność radzenia sobie z różnymi wyzwaniami oraz doskonałe umiejętności komunikacyjne, to może być świetna okazja dla Ciebie🚀

Zależy nam na osobie, która chętnie podejmuje się rozwiązywania problemów, ma cierpliwość do pracy z klientami oraz potrafi działać efektywnie w dynamicznym środowisku. Nasz zespół całodobowo, 24/7/365 realizuje usługi zdalnego wsparcia informatycznego klientów korporacyjnych.

IT Specialist

miejsce pracy: Płock

tryb: hybrydowy

Twój zakres obowiązków

  • Zdalna pomoc w konfiguracji oprogramowania, naprawie sprzętu itp. 💻
  • Koordynacja zgłoszeń – śledzenie czasu reakcji, pilnowanie SLA i czasu rozwiązania problemów
  • Komunikacja z klientem o postępach w rozwiązywaniu problemu, udzielanie odpowiedzi na pytania oraz eskalowanie zgłoszeń
  • Monitorowanie i reagowanie na incydenty w środowisku Azure
  • Administrowanie systemami IT w infrastrukturze klienta
  • Troubleshooting o365
  • Naprawa problemów na stacjach roboczych użytkowników końcowych
  • Zarządzanie Active Directory

Nasze wymagania

  • Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku (support IT).
  • Znajomość technologii: zaawansowana wiedza z zakresu technologii informatycznych, systemów operacyjnych (Windows 10/11), oprogramowania biurowego (o365), sieci komputerowych i innych podstawowych narzędzi IT (ITSM)
  • Umiejętność analizowania i rozwiązywania problemów technicznych i umiejętność szybkiego uczenia się
  • Gotowość do pracy w trybie zmianowym i weekendowym, w trybie dyżurów
  • Dostarczanie niezawodnego wsparcia technicznego

Mile widziane

  • Wykształcenie informatyczne
  • Certyfikaty IT
  • Umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
  • Zrozumienie i zaangażowanie w zapewnianie doskonałej obsługi klienta
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Znajomość środowiska Microsoft Azure

To oferujemy

  • Karta Multisport i opieka medyczna Medicover
  • Program emerytalny PPK
  • Lekcje angielskiego
  • Brak dress code’u
  • Program rekomendacji pracowników
  • Świętowanie urodzin i dodatkowy dzień urlopu 🎁
  • Karty podarunkowe, prezenty okolicznościowe i nagrody za staż pracy
  • Aktywności integracyjne i wydarzenia firmowe
  • Akcje dobroczynne i inicjatywy prozdrowotne

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego CV przez formularz aplikacyjny: APLIKUJ

Zobacz podobne:

IT Specialist

26.08.2024

Kim jesteśmy?

Kierujemy się pasją do technologii i inicjatyw wspierających społeczność, środowisko i aktywny tryb życia. Jesteśmy laureatem prestiżowych nagród i partnerem globalnych producentów IT, takich jak VMware, Fortinet, IBM, HPE, Dell, Hitachi, Microsoft i AWS. Nasz zespół to utalentowani inżynierowie i doświadczeni architekci IT. Dołącz do nas i stań się częścią #ITSFteam 😊

Kogo szukamy?

Aktualnie poszukujemy nowego członka do L2 naszego zespołu Service Desk! Jeśli masz doświadczenie we wsparciu technicznym, bądź administrowaniu systemami, posiadasz umiejętność radzenia sobie z różnymi wyzwaniami oraz doskonałe umiejętności komunikacyjne, to może być świetna okazja dla Ciebie🚀

Zależy nam na osobie, która chętnie podejmuje się rozwiązywania problemów, ma cierpliwość do pracy z klientami oraz potrafi działać efektywnie w dynamicznym środowisku. Nasz zespół całodobowo, 24/7/365 realizuje usługi zdalnego wsparcia informatycznego klientów korporacyjnych.

IT Specialist

miejsce pracy: Płock

tryb: hybrydowy

Twój zakres obowiązków

  • Zdalna pomoc w konfiguracji oprogramowania, naprawie sprzętu itp. 💻
  • Koordynacja zgłoszeń – śledzenie czasu reakcji, pilnowanie SLA i czasu rozwiązania problemów
  • Komunikacja z klientem o postępach w rozwiązywaniu problemu, udzielanie odpowiedzi na pytania oraz eskalowanie zgłoszeń
  • Monitorowanie i reagowanie na incydenty w środowisku Azure
  • Administrowanie systemami IT w infrastrukturze klienta
  • Troubleshooting o365
  • Naprawa problemów na stacjach roboczych użytkowników końcowych
  • Zarządzanie Active Directory

Nasze wymagania

  • Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku (support IT).
  • Znajomość technologii: zaawansowana wiedza z zakresu technologii informatycznych, systemów operacyjnych (Windows 10/11), oprogramowania biurowego (o365), sieci komputerowych i innych podstawowych narzędzi IT (ITSM)
  • Umiejętność analizowania i rozwiązywania problemów technicznych i umiejętność szybkiego uczenia się
  • Gotowość do pracy w trybie zmianowym i weekendowym, w trybie dyżurów
  • Dostarczanie niezawodnego wsparcia technicznego

Mile widziane

  • Wykształcenie informatyczne
  • Certyfikaty IT
  • Umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
  • Zrozumienie i zaangażowanie w zapewnianie doskonałej obsługi klienta
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Znajomość środowiska Microsoft Azure

To oferujemy

  • Karta Multisport i opieka medyczna Medicover
  • Program emerytalny PPK
  • Lekcje angielskiego
  • Brak dress code’u
  • Program rekomendacji pracowników
  • Świętowanie urodzin i dodatkowy dzień urlopu 🎁
  • Karty podarunkowe, prezenty okolicznościowe i nagrody za staż pracy
  • Aktywności integracyjne i wydarzenia firmowe
  • Akcje dobroczynne i inicjatywy prozdrowotne

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego CV przez formularz aplikacyjny: APLIKUJ

#d55154