IT Solutions Engineer – Data Center Support

10.06.2020

Miejsce pracy: Warszawa

 Zakres obowiązków:

  • Diagnozowanie i naprawa zgłoszeń od Klientów – serwis wyjazdowy,
  • Udzielanie informacji i konsultacji Klientom,
  • Udział w tworzeniu wycen dla tematów utrzymaniowych i serwisowych,
  • Tworzenie zestawień i raportów z realizowanych kontraktów i zgłoszeń,
  • Aktualizacja i tworzenie:
  • dokumentacji technicznej,
  • przeglądów zerowych,
  • przeglądów cyklicznych oraz proaktywnych,
  • Udział w nowych wdrożeniach u Klientów,
  • Udział w szkoleniach i zdawanie egzaminów zgodnie z poleceniami przełożonego.

Wymagania:

Znajomość technologii dla co najmniej jednego z producentów Dell, HPE, Lenovo, IBM, umożliwiająca diagnostykę i wykonywanie napraw w zakresie:

  • serwerów x86, RISC,
  • macierzy dyskowych i systemów storage,
  • napędów taśmowych i bibliotek,
  • przełączników LAN i SAN,
  • Znajomość aplikacji wspomagających proces diagnozy komponentów,
  • Znajomość zasad działania systemów serwerowych oraz sieci LAN i WiFi,
  • Dobra organizacja własnej pracy,
  • Umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji,
  • Wykształcenie min. średnie,
  • Komunikatywność i pozytywne nastawienie,
  • Znajomość j. angielskiego pozwalającego na podstawową komunikację w obszarze IT oraz czytanie dokumentacji technicznej,
  • Chęć do nauki, proaktywność i odpowiedzialność za powierzone obowiązki,
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w Dziale serwisu,
  • Dodatkowym atutem będzie wiedza z zakresu systemów Enterprise.

Oferujemy:

  • Współpraca B2B lub w ramach umowy o pracę,
  • Możliwość dofinansowania prywatnej opieki zdrowotnej,
  • Możliwość skorzystania z programu „Benefit Systems”,
  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych w ramach szkoleń,
  • Pracę w młodym, otwartym zespole,
  • Dużą samodzielność na zajmowanym stanowisku,
  • Możliwość realizacji własnych pomysłów i inicjatyw,
  • Sprzęt niezbędny do wykonywania powierzonych zadań.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego CV na adres: rekrutacja@itsf.com.pl

W CV prosimy o dopisanie klauzuli o treści: „W oparciu o art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wskazanych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb rekrutacji przez IT Solution Factor Sp. z o.o. i podmioty działające na jej zlecenie .”

Zobacz podobne:

IT Solutions Engineer – Data Center Support

10.06.2020

Miejsce pracy: Warszawa

 Zakres obowiązków:

  • Diagnozowanie i naprawa zgłoszeń od Klientów – serwis wyjazdowy,
  • Udzielanie informacji i konsultacji Klientom,
  • Udział w tworzeniu wycen dla tematów utrzymaniowych i serwisowych,
  • Tworzenie zestawień i raportów z realizowanych kontraktów i zgłoszeń,
  • Aktualizacja i tworzenie:
  • dokumentacji technicznej,
  • przeglądów zerowych,
  • przeglądów cyklicznych oraz proaktywnych,
  • Udział w nowych wdrożeniach u Klientów,
  • Udział w szkoleniach i zdawanie egzaminów zgodnie z poleceniami przełożonego.

Wymagania:

Znajomość technologii dla co najmniej jednego z producentów Dell, HPE, Lenovo, IBM, umożliwiająca diagnostykę i wykonywanie napraw w zakresie:

  • serwerów x86, RISC,
  • macierzy dyskowych i systemów storage,
  • napędów taśmowych i bibliotek,
  • przełączników LAN i SAN,
  • Znajomość aplikacji wspomagających proces diagnozy komponentów,
  • Znajomość zasad działania systemów serwerowych oraz sieci LAN i WiFi,
  • Dobra organizacja własnej pracy,
  • Umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji,
  • Wykształcenie min. średnie,
  • Komunikatywność i pozytywne nastawienie,
  • Znajomość j. angielskiego pozwalającego na podstawową komunikację w obszarze IT oraz czytanie dokumentacji technicznej,
  • Chęć do nauki, proaktywność i odpowiedzialność za powierzone obowiązki,
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w Dziale serwisu,
  • Dodatkowym atutem będzie wiedza z zakresu systemów Enterprise.

Oferujemy:

  • Współpraca B2B lub w ramach umowy o pracę,
  • Możliwość dofinansowania prywatnej opieki zdrowotnej,
  • Możliwość skorzystania z programu „Benefit Systems”,
  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych w ramach szkoleń,
  • Pracę w młodym, otwartym zespole,
  • Dużą samodzielność na zajmowanym stanowisku,
  • Możliwość realizacji własnych pomysłów i inicjatyw,
  • Sprzęt niezbędny do wykonywania powierzonych zadań.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego CV na adres: rekrutacja@itsf.com.pl

W CV prosimy o dopisanie klauzuli o treści: „W oparciu o art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wskazanych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb rekrutacji przez IT Solution Factor Sp. z o.o. i podmioty działające na jej zlecenie .”

#d55154