Business Development Manager

3.07.2020

Miejsce pracy : Warszawa

Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało:

  • odpowiedzialność za rozwój możliwości biznesowych w wyznaczonym obszarze outsourcingu usług IT ze szczególnym naciskiem na: Service Desk, Field Support, Data Center Support
    • inicjowanie procesu sprzedaży i podejmowanie działań wspierających rozwój biznesu
    • rozpoznawanie i definiowanie potrzeb Klientów
    • aktywne i regularne pozyskiwanie nowych klientów
    • reprezentowanie firmy na konferencjach i innych wydarzeniach branżowych
    • prowadzenie negocjacji i wzrost przychodów poprzez identyfikowanie nowych możliwości biznesowych

Wymagania:

  • kilkuletnie doświadczenie w branży IT
    (rekomendowany Outsourcing IT, usługi serwisowe, I i II linia wsparcia)
  • otwartość i umiejętność budowania długoterminowych relacji biznesowych
  • dobra znajomość języka angielskiego
  • doskonałe umiejętności organizacyjne, negocjacyjne i zarządzania czasem
  • umiejętność pracy w zespole i dla zespołu

Oferujemy:

  • elastyczną formę zatrudnienia UoP/B2B
  • atrakcyjne wynagrodzenie + system premiowy
  • prywatną opiekę medyczną
  • kartę Multisport

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego CV na adres: rekrutacja@itsf.com.pl    

W CV prosimy o dopisanie klauzuli o treści: „W oparciu o art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wskazanych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb rekrutacji przez IT Solution Factor Sp. z o.o. i podmioty działające na jej zlecenie .” 

Zobacz podobne:

Business Development Manager

3.07.2020

Miejsce pracy : Warszawa

Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało:

  • odpowiedzialność za rozwój możliwości biznesowych w wyznaczonym obszarze outsourcingu usług IT ze szczególnym naciskiem na: Service Desk, Field Support, Data Center Support
    • inicjowanie procesu sprzedaży i podejmowanie działań wspierających rozwój biznesu
    • rozpoznawanie i definiowanie potrzeb Klientów
    • aktywne i regularne pozyskiwanie nowych klientów
    • reprezentowanie firmy na konferencjach i innych wydarzeniach branżowych
    • prowadzenie negocjacji i wzrost przychodów poprzez identyfikowanie nowych możliwości biznesowych

Wymagania:

  • kilkuletnie doświadczenie w branży IT
    (rekomendowany Outsourcing IT, usługi serwisowe, I i II linia wsparcia)
  • otwartość i umiejętność budowania długoterminowych relacji biznesowych
  • dobra znajomość języka angielskiego
  • doskonałe umiejętności organizacyjne, negocjacyjne i zarządzania czasem
  • umiejętność pracy w zespole i dla zespołu

Oferujemy:

  • elastyczną formę zatrudnienia UoP/B2B
  • atrakcyjne wynagrodzenie + system premiowy
  • prywatną opiekę medyczną
  • kartę Multisport

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego CV na adres: rekrutacja@itsf.com.pl    

W CV prosimy o dopisanie klauzuli o treści: „W oparciu o art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wskazanych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb rekrutacji przez IT Solution Factor Sp. z o.o. i podmioty działające na jej zlecenie .” 

#2899d5