Scroll

Service Desk.

Najszybsze czasy reakcji, sprawny proces przyjmowania zgłoszeń i rozwiązywania incydentów przez najważniejsze kanały komunikacji

Service Desk w naszym
kompletnym procesie serwisowym

Do sprawnego funkcjonowania i rozwoju firm niezbędne jest poprawne działanie infrastruktury i szybkie eliminowanie incydentów.
Nasz autorski proces serwisowy zapewnia najszybsze czasy reakcji i rozwiązywanie zgłoszeń
przez profesjonalny zespół w trybie 24/7/365.

Własne Centrum Usług Service Desk

Posiadamy własne Centrum Usług Service Desk, dedykowane do obsługi procesów IT. Realizujemy usługi zdalnego wsparcia informatycznego klientów korporacyjnych oraz małych i średnich firm.

Działania projektowe rozpoczynamy od wypracowania z Klientem spójnych parametrów efektywnościowych, jakościowych i ilościowych, aby usługi serwisowe wpływały na optymalizację kosztów i rozwój biznesu.

Kompleksowa obsługa
zgłoszeń serwisowych

Profesjonalna obsługa serwisowa zapewnia sprawniejsze funkcjonowanie firmy i buduje komfort klientów korzystających z usług.
Przyjmujemy zgłoszenia z wszystkich kanałów kontaktu, nasz zespół udziela szczegółowych informacji i zdalnie rozwiązuje incydenty.

Zakres naszych usług Service Desk, obejmuje:
Wsparcie 
merytoryczne 
dla aplikacji biurowych 
i biznesowych
Instruktaże
i szkolenia
Prowadzenie
kampanii
wychodzących
Zobacz więcej

PROWADZENIE KAMPANII
WYCHODZĄCYCH

  • Monitorowanie i eskalowanie zgłoszeń do kolejnych linii wsparcia (w tym współpraca ze służbami i podwykonawcami po stronie Klienta)
  • Monitorowanie infrastruktury i systemów, realizacja prac operatorskich
  • Zarządzanie awariami
  • Nadzór nad kompletnością danych
  • Zarządzanie wiedzą
  • Analiza trendów i raportowanie usług
  • Kreowanie i monitorowanie polityki jakości usług
  • Ciągłe doskonalenie usług i automatyzacje

Zapewniamy obsługę przez najważniejsze kanały kontaktu

Telefon
(dedykowane numery
dla Klientów, również
międzynarodowe)
Mail
SMS/MMS/Video
Formularze WWW
Czat
Systemy monitorujące
  • TELEFON
    (DEDYKOWANE NUMERY
    DLA KLIENTÓW, RÓWNIEŻ
    MIĘDZYNARODOWE)
  • MAIL
  • SMS/MMS/VIDEO
  • FORMULARZE WWW
  • CZAT
  • SYSTEMY 
    MONITORUJĄCE

Usługi Service Desk o szerokim
zakresie merytorycznym

Obszary IT
  • Środowisko biurowe (sprzęt i oprogramowanie)
  • Środowisko wydruku (sprzęt i oprogramowanie)
  • Środowisko mobilne (sprzęt i oprogramowanie)
  • Środowisko serwerowe (sprzęt i oprogramowanie)
  • Środowisko biznesowe (aplikacje biznesowe)
  • Sieci i bezpieczeństwo
  • Bazy danych
  • Specjalistyczne obszary procesów biznesowych Klientów (energetyka, logistyka, medycyna, administracja, facility, technologia)
  • Miękka windykacja oraz wyjaśnianie faktur 
  • Procesy reklamacyjne
  • Telesprzedaż usług
    • Środowisko biurowe (sprzęt i oprogramowanie)
    • Środowisko wydruku (sprzęt i oprogramowanie)
    • Środowisko mobilne (sprzęt i oprogramowanie)
    • Środowisko serwerowe (sprzęt i oprogramowanie)
    • Środowisko biznesowe (aplikacje biznesowe)
    • Sieci i bezpieczeństwo
    • Bazy danych
    • Specjalistyczne obszary procesów biznesowychKlientów (energetyka, logistyka, medycyna, administracja,facility, technologia)
    • Miękka windykacja oraz wyjaśnianie faktur
    • Procesy reklamacyjne
    • Telesprzedaż usług

Nasi 
klienci.

Przyspiesz swój biznes. Poznaj inne usługi ITSF

Security & Business
Field Support

Zgłoszenie serwisowe

Wypełnij formularz, aby zgłosić awarię. Pola oznaczone „*” są obowiązkowe. Odpowiemy na zgłoszenie najszybciej jak będzie to możliwe. Odpowiedź nastąpi na wskazany adres e-mail
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram