Scroll

Field Support.

Kompleksowa i profesjonalna opieka nad funkcjonowaniem sprzętów komputerowych w Twojej firmie

Field Support w naszym kompletnym
procesie serwisowym

Zapewniamy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny sprzętów 
nad infrastrukturą sprzętową. Realizujemy naprawy gwarantujące ciągłość działania systemów i środowisk IT.
Field Support to element naszego kompleksowego procesu serwisowego.

Profesjonalna opieka nad sprzętem.
Szybszy rozwój biznesu

Nasz proces serwisowy to kompleksowa opieka nad jakością, niezawodnością i szybkim funkcjonowaniem sprzętów w Twojej firmie. Dzięki naszym umowom partnerskim z największymi dostawcami infrastruktury sprzętowej świadczymy usługi gwarancyjne i pogwarancyjne w imieniu producentów.

Wykonujemy inwentaryzacje, konserwacje, modernizacje i rozbudowy infrastruktury, aby środowisko sprzętowe umożliwiało dynamiczny rozwój organizacji. Prowadzimy rollouty, aby sprawnie przeprowadzić przeniesienie sprzętu i oprogramowania do nowego miejsca.
Nasz proces serwisowy to kompleksowa opieka nad jakością, niezawodnością i szybkim funkcjonowaniem sprzętów w Twojej firmie.

Dzięki naszym umowom partnerskim z największymi dostawcami infrastruktury sprzętowej świadczymy usługi gwarancyjne i pogwarancyjne w imieniu producentów.

Wykonujemy inwentaryzacje, konserwacje, modernizacje i rozbudowy infrastruktury, aby środowisko sprzętowe umożliwiało dynamiczny rozwój organizacji. Prowadzimy rollouty, aby sprawnie przeprowadzić przeniesienie sprzętu i oprogramowania do nowego miejsca.

rozwiń

Gwarancja
niezawodnego
funkcjonowania
infrastruktury
sprzętowej

Awarie sprzętu mogą spowodować przestój w działaniu firmy, a to wiążę się ze stratami finansowymi. Dlatego, aby wyeliminować przerwy w funkcjonowaniu, wykonujemy naprawy w trybie Break & Fix, gwarantujące ciągłość działania systemów i środowisk IT.

Branża komputerowa to ogromne tempo zmian. Jako doświadczony partner świadczymy usługi stałej aktualizacji sprzętu i oprogramowania, a naprawy realizujemy w trybie IMACD (Instalation, Move, Add, Change, Disposal). W celu szybkiej wymiany lub przechowania sprzętu dysponujemy także stale dostępna przestrzenią magazynową.
Awarie sprzętu mogą spowodować przestój w działaniu firmy, a to wiążę się ze stratami finansowymi. Dlatego, aby wyeliminować przerwy w funkcjonowaniu, wykonujemy naprawy w trybie Break & Fix, gwarantujące ciągłość działania systemów i środowisk IT.

Branża komputerowa to ogromne tempo zmian. Jako doświadczony partner świadczymy usługi stałej aktualizacji sprzętu i oprogramowania, a naprawy realizujemy w trybie IMACD (Instalation, Move, Add, Change, Disposal). W celu szybkiej wymiany lub przechowania sprzętu dysponujemy także stale dostępna przestrzenią magazynową.

rozwiń

Zakres kompetencyjny

Komputery
stacjonarne
Notebooki
Tablety
Urządzenia drukujące
Monitory
Peryferia
  • Komputery stacjonarne
  • Notebooki
  • Tablety
  • Urządzenia 
    drukujące
  • Monitory
  • Peryferia

Nasi 
klienci.

Przyspiesz swój biznes. Poznaj inne usługi ITSF

Service Desk
Data Center Support

Zgłoszenie serwisowe

Wypełnij formularz, aby zgłosić awarię. Pola oznaczone „*” są obowiązkowe. Odpowiemy na zgłoszenie najszybciej jak będzie to możliwe. Odpowiedź nastąpi na wskazany adres e-mail
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram