Rozwiązania ITSM ManageEngine pomagają usprawnić zarządzanie kluczowymi działami technicznymi, obsługującymi klientów przedsiębiorstwa oraz zasobami IT. W ofercie producenta znajdują się:
- system helpdesk ServiceDesk Plus, narzędzie do analizowania danych Analytics Plus
- system do zarządzania zgłoszeniami SupportCenter Plus,
- system do zarządzania zasobami IT AssetExplorer,
- system oceniania zgłoszeń w ServiceDesk Plus Quick Survey,
- narzędzie do tworzenia dokumentacji w ServiceDesk Plus Resource Protocol,
- rozwiązanie do integracji ServiceDesk Plus i Jira Software,
- portal samoobsługowy ServiceDesk Plus SmartSelfService.
Zdaniem naszego eksperta – Artura Ziemińskiego, ServiceDesk Plus MSP to jedno za najlepszych rozwiązań dla dostawców oferujących usługi zarządzania zasobami IT swoim klientom. Doskonale sprawdza się również w firmach świadczących różnego rodzaju usługi IT np. usługi wsparcia technicznego, czy też monitoring infrastruktury.
IT Solution Factor w głównej mierze realizuje projekty usługowe, polegające na świadczeniu wsparcia technicznego. Właśnie z tego względu na początku działalności firmy przetestowaliśmy kilka dostępnych na rynku narzędzi, przy czym wybraliśmy system ITSM ManageEngine. Wraz z rozwojem organizacji, a co za tym idzie nowych potrzeb co do funkcjonalności, system ITSM był ciągle rozbudowywany i umożliwiał zapewnienie IT Solution Factor świadczenie usług na wysokim poziomie. Obecnie system wykorzystywany jest zarówno do zgłoszeń wewnętrznych help desk, jak również dla kilkudziesięciu klientów spółki w ramach kilkuset umów wsparcia technicznego w kilkunastu krajach Europy Środkowej i Wschodniej. Nasi technicy pracują w systemie non stop przez 7 dni w tygodniu, obsługując każdego miesiąca tysiące użytkowników.
Zapraszamy do ciekawej rozmowy Artura Ziemińskiego (Project Management Director w IT Solution Factor) z Oktawiuszem Środą (Deputy Sales Director w MWT Solutions):