29.03.2022

IT Solution Factor zapewnił kompletny proces serwisowy dla ponad 130 placówek hotelowych Accor Hotels w kilkunastu krajach w Europie!

Accor Hotels to największa międzynarodowa grupa hotelowa na świecie, prowadząca działalność w 110 krajach, zarządzająca pięcioma tysiącami luksusowych i ekonomicznych hoteli pod niespełna 40 markami. Klient potrzebował przede wszystkim szybkiego wdrożenia pierwszej linii wsparcia informatycznego Service Desk działającego w trybie non-stop, 24/7. Kluczowa była efektywna i szybka reakcja na zgłoszenia serwisowe. W ramach realizacji projektu naszym zadaniem było również ujednolicenie rozproszonej struktury lokalizacji i środowiska oraz uelastycznienia procesów obsługi klientów. Nasi inżynierowie dodatkowo wdrożyli rozwiązanie w oparciu o technologię Veeam Backup & Replication™, zapewniającą dostępność wszystkich obciążeń chmurowych, wirtualnych i fizycznych. Rozwiązanie spełnia najwyższe oczekiwania związane z tworzeniem kopii zapasowych, obniżając stopień złożoności oraz przewyższając tradycyjne narzędzia do backupu.


Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółowym Case Study opisującym techniczne aspekty współpracy Accor Hotels z IT Solution Factor

Zobacz podobne:
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram