Co roku w drugi czwartek listopada obchodzony jest Światowy Dzień Jakości.
Święto zostało uchwalone przez trzy główne międzynarodowe organizacje ds. jakości - Europejską Organizację Jakości, Amerykańskie Stowarzyszenie ds. Jakości oraz Unię Japońskich Naukowców i Inżynierów. Celem ustanowionego dnia jest podniesienie jakości w różnych branżach, a tym samym w oczach m.in. firm, instytucji, czy klientów.
Oferowanie usług i jakość obsługi naszych klientów na najwyższym poziomie jest dla nas priorytetem. Doświadczenie naszych pracowników, podwyższanie ich kompetencji poprzez ciągły rozwój, szkolenia i zdobywanie nowych certyfikatów jest dla naszej spółki ogromnie cenne! A nasi klienci mogą być spokojni o bezpieczeństwo i najwyższy standard obsługi nawet najbardziej skomplikowanych projektów informatycznych.
Dzięki zaangażowaniu naszego zespołu zdobyliśmy już łącznie ponad 550 certyfikatów technologicznych i jakościowych, które przekładają się na świadczone przez nas usługi w ramach realizowanych kontraktów.
Dodatkowo posiadamy certyfikację PCI DSS, ISO 9001, ISO 14001, ISO 27001, czy ISO/IEC 20000-1:2018. Projekty prowadzimy w oparciu o najlepsze metodyki m.in. Prince2 oraz Agile/Scrum.
Jakość na pierwszym miejscu!