Przedsiębiorstwo jest jak organizm. Wszystkie jego elementy oddziałują na siebie wzajemnie. Gdy każdy element pracuje według założeń, organizacja funkcjonuje bez zarzutu. Mimo to, w każdym przedsiębiorstwie może przydarzyć się awaria sprzętu firmowego. Nawet tymczasowy problem z drukarką lub skanerem może znacznie opóźnić najlepiej zaprojektowane procesy. Brak gotowej oferty dla klienta lub opóźnienia w opłaceniu otrzymanych faktur wpływają negatywnie na wizerunek firmy. Dzięki odpowiednim narzędziom możesz uchronić swoją organizację przed każdym problemem ze sprzętem. Jak zrobić to najskuteczniej? O tym w kolejnych akapitach.
Z pewnością doskonale wiesz, dlaczego Twoi klienci wybrali spośród licznej konkurencji właśnie Twoje usługi. Być może doceniają natychmiastową reakcję na każdy problem, doskonałą obsługę posprzedażową lub proaktywne działanie. Wiele z tych rzeczy nie mogłoby działać jak w szwajcarskim zegarku, gdyby nie sprawny sprzęt. To dzięki szybkiemu łączu, serwerom pełnym danych, telefonom i komputerom klienci zawsze są zaopiekowani, a wszystkie zapytania zostają obsłużone. Wystarczy jedno niesprawne urządzenie, aby obowiązki zaczęły się piętrzyć. Klienci będą przestępować nerwowo z nogi na nogę, aż wreszcie oddadzą się w ręce konkurencji. Ty oprócz cennego czasu stracisz intratne kontrakty. Aby temu zapobiec, musisz zadbać o serwisowanie sprzętu firmowego jeszcze zanim przydarzy Ci się pierwsza awaria.
Jeżeli chcesz, aby wyposażenie sprzętowe Twojej firmy zawsze było w nieskazitelnym stanie, musisz rozważyć inwestycję w najwyższej jakości serwis sprzętu firmowego. Jak to zrobić? Masz do wyboru dwie główne ścieżki. Pierwszą z nich jest zbudowanie działu informatycznego w Twoim przedsiębiorstwie. Wiąże się to z uruchomieniem procesu rekrutacji i wyłonieniem z niego jednej lub kilku doświadczonych informatyków, którzy będą do Twojej dyspozycji, jak tylko dojdzie do awarii. Informatyk w siedzibie firmy z pewnością podnosi poczucie bezpieczeństwa w razie usterki. Jednak utworzenie kilku nowych miejsc pracy i utrzymanie ich może stanowić karkołomne wyzwanie dla mniejszych przedsiębiorstw, które nie osiągają imponujących wyników finansowych.
Drugą opcją do wyboru jest nawiązanie współpracy z firmą informatyczną, która w wachlarzu swoich usług posiada opiekę nad sprzętem firmowym. Dla firmy która specjalizuje się w różnego rodzaju usterkach sprzętowych, żadna awaria sprzętu firmowego nie będzie zaskoczeniem. Co więcej, możesz spodziewać się, że każda zgłoszona awaria, niezależnie od pory dnia, będzie obsłużona błyskawicznie. Serwisanci dostępni 24 godziny na dobę odbierają zgłoszenia z różnych kanałów komunikacji i od razu przystępują do pracy. Decydując się na współpracę z firmą informatyczną, masz gwarancję opieki nad swoimi urządzeniami także poza godzinami otwarcia Twojego biura.
Podjęcie współpracy z firmą informatyczną może okazać się jedną z Twoich najlepszych biznesowych decyzji. Usługi specjalistycznej firmy są korzystniejsze finansowo niż zatrudnianie na stałe załogi informatyków. Nie płacisz za gotowość do pracy, a jedynie za wykonane zadania. Serwisanci są dostępni 24/7/365 i przyjmują zgłoszenia telefonicznie, pocztą e-mail oraz przez komunikatory. Możesz zapomnieć o nerwowych poszukiwaniach dostępnych zamienników sprzętowych, ponieważ ITSF dysponuje własną przestrzenią magazynową, w której znajdują się urządzenia końcowe wielu znanych marek. Aby zapoznać się z usługami w tym zakresie polecamy zajrzeć na podstronę: https://itsf.com.pl/oferta/field-support/.
Czy istnieje firma IT, która spełnia wszystkie powyższe kryteria? Oczywiście! Skorzystaj z usług ITSF, a już nigdy nie będziesz musiał wpisywać w wyszukiwarkę hasła „awaria sprzętu w firmie co robić”. Nasi doświadczeni pracownicy błyskawicznie rozprawią się z każdą awarią. Klienci nie zauważą, że Twoja organizacja przechodziła kryzys, a Ty ze spokojem powrócisz do rozwijania swojego przedsiębiorstwa.