22.02.2021

Case Study z wdrożenia produktów ManageEngine w ITSF

W IT Solution Factor od samego początku szukaliśmy niezawodnego i stabilnego rozwiązania, które zapewni odpowiedni poziom swobody w zakresie technologicznego rozwoju i pozwoli bez trudu zintegrować się z naszą strukturą informatyczną. W odpowiedzi na potrzeby zostały wdrożone dwa produkty produkty ManageEngine, dające możliwość integracji z innymi wykorzystywanymi przez nas narzędziami:

ServiceDesk Plus MSP - obsługa klientów zgodnie z najlepszymi praktykami ITIL,

Analytics Plus - zaawansowane narzędzie raportowe.

Dlaczego wybraliśmy akurat takie rozwiązania? Jaka była skala wdrożenia i jakie przyniosło nam to korzyści? Zapraszamy do zapoznania się z Case Study z wdrożenia produktów ManageEngine w naszej firmie.

CASE STUDY „IT Solution Factor – dostawca usług zdalnej pomocy efektywnie obsługuje swoich klientów, bazując na rozwiązaniach ManageEngine”

Zobacz podobne:
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram