W związku z dynamicznym rozwojem naszej spółki poszukujemy specjalistów ds. obsługi klienta.

 

Opis stanowiska:

  • przyjmowanie i obsługa zgłoszeń informatycznych
  • zdalne rozwiązywanie zgłoszeń
  • monitorowanie i eskalowanie zgłoszeń
  • udzielanie informacji
  • pomoc w obsłudze oprogramowania i urządzeń biurowych, urządzeń komputerowych, mobilnych itp.

Oczekiwania:

  • zaangażowanie i chęć rozwoju w obszarach kompetencji technicznych
  • odpowiedzialność za powierzone zadania
  • gotowość do doskonalenia kompetencji społecznych
    • umiejętność słuchania i zadawania pytań
    • operowanie językiem korzyści
    • umiejętność przekonywania
  • logicznego myślenia i umiejętności szukania rozwiązań,
  • gotowość do pracy w trybie „home office”
  • umiejętności podejmowania decyzji pod presją czasu,
  • prawo jazdy kat. b
  • poprawnej dykcji (warunek konieczny w przypadku rozmów telefonicznych)
  • komunikatywna znajomość języków obcych będzie dodatkowym atutem.

 

Miejsce świadczenia pracy: mazowieckie .

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres e-mail office@itsf.com.pl z dopiskiem klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych. „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez IT Solution Factor Sp. z o.o., zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 Nr 101, poz. 926 ze zm.).”